Noua gamă de vehicule electrice Ford va depăși gama de motorizări convenționale diesel și benzină până în 2022

  • Ford reafirmă angajamentul luat pentru un viitor electric nepoluant, prezentând la Salonul Auto de la Frankfurt cea mai puternică gamă a sa de vehicule electrificate, inclusiv debutul noului model Puma Titanium X •
  • Până la sfârșitul anului 2022, vehiculele electrificate vor reprezenta peste 50% din totalul vânzărilor de autoturisme Ford în Europa – depășind vânzările cumulate de autoturisme pe benzină și diesel •
  • Ford anunță noi soluții pentru a facilita încărcarea vehiculelor electrificate, care vor reduce în mod semnificativ timpul de încărcare și vor contribui la reducerea zgomotului în trafic
 
 

FRANKFURT, Germania, 10 septembrie 2019 – Ford a lansat astăzi la Salonul Auto de la Frankfurt o gamă nouă vehicule ce vor pregăti terenul pentru ca modelele electrificate să depășească în câțiva ani, la nivel de vânzări, numărul cumulat de mașini cu motoare convenționale.

"Pe măsură ce electrificarea devine curentul principal de dezvoltare al industriei auto, creștem substanțial numărul de opțiuni cu propulsie electrificată pentru clienții noștri, care vor putea să aleagă varianta care se potrivește cu nevoile lor, a declarat Stuart Rowley, președinte Ford Europa. „Prin facilitatea tranziției către un vehicul electrificat, estimăm ca până în 2022, majoritatea vânzărilor noastre de autoturisme să fie reprezentată de modele electrificate.”

La începutul acestui an, compania a promis că fiecare model de autoturism nou Ford din Europa va include o opțiune electrificată, dezvăluind-și planurile la evenimentul său dedicat „Go Electric”, care a avut loc la Amsterdam. Printre vehiculele electrice prezentate acum la Frankfurt se numără noile SUV-uri Kuga Plug-In Hybrid și Explorer Plug-In Hybrid, precum și noul Tourneo Custom Plug-In Hybrid, noul crossover compact Puma EcoBoost Hybrid și noul Ford Mondeo Hybrid Wagon.

Noul SUV electric al Ford inspirat de modelul Mustang va fi lansat în 2020, cu o autonomie pur electrică estimată de 600 km, calculată prin intermediul procedurii World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), și cu capacitate de încărcare rapidă. *

În total, Ford intenționează să lanseze opt vehicule electrificate anul acesta, care vor conduce la vânzarea a 1 milion de vehicule Ford de acest gen în Europa până la sfârșitul anului 2022. Alte 9 vehicule sunt planificate pentru a fi lansate până în 2024.

Modelul Puma Titanium X va fi lansat la Frankfurt, fiind echipat cu tehnologii standard care sunt de obicei rezervate limuzinelor. Acesta oferă huse detașabile pentru scaune, scaune cu masaj lombar și încărcare wireless pentru smartphone-urile compatibile.

De asemenea, Puma Titanium X oferă tehnologia EcoBoost Hybrid de tip mild-hybrid, cu un consum optimizat și performanță sporită – una dintre variantele de motorizare puse la dispoziție de Ford, pe lângă cea full-hybrid cu auto-încărcare, cea plug-in hybrid și cea electrică.

De asemenea, compania a anunțat detaliile noilor soluții de încărcare pan-europene, care vor veni în sprijinul proprietarilor și operatorilor de vehicule electrificate. Aceste noi soluții îi vor ajuta pe clienții de modele plug-in hybrid Ford să fie mai încrezători și să ajungă confortabil la destinație.

 

 

Despre Ford Motor Company

Ford Motor Company este o companie globală cu sediul la Dearborn, Michigan. Compania proiectează, fabrică, comercializează și servisează o gamă completă de autoturisme, camioane, SUV-uri, vehicule electrice Ford, precum și vehicule de lux Lincoln, oferă servicii financiare prin Ford Motor Credit Company și și-a propus să obțină poziții de lider în domeniile vehiculelor electrice, vehiculelor autonome și soluțiilor de mobilitate. Ford are aproximativ 194.000 de angajați în întreaga lume. Pentru informații suplimentare privind Ford, produsele sale și Ford Motor Credit Company, vizitați www.corporate.ford.com. 

Ford of Europe produce, vinde și servisează vehicule sub marca Ford pe 50 de piețe individuale și are aproximativ 50.000 de angajați la facilitățile sale deținute integral și prin intermediul unor asocieri în participațiune consolidate și aproximativ 64.000 de angajați dacă sunt incluse entitățile neconsolidate. În plus față de Ford Motor Credit Company, operațiunile Ford Europe includ Divizia de Relații cu Clienții Ford și 20 de facilități de producție (13 facilități deținute integral și șapte facilități în cadrul unor asocieri în participațiune neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost livrate în Europa în 1903 – același an în care a fost înființată Ford Motor Company. Producția europeană a început în 1911.