Stoc autoturisme 0264 438 121 office@inter-auto.ro

"ASX NOUA GENERAȚIE: GAMĂ COMPLETĂ DE MOTOARE TERMICE ȘI ELECTRIFICATE”

 

Noul ASX va fi disponibil în cinci combinații de motoare pe benzină și/sau electrificate dezvoltate pentru Europa.

• O gamă largă de puteri, cu consum redus de combustibil și emisii de CO2, conform cerințelor și nevoilor clientului.

• Noua generație ASX va fi prezentată oficial în luna Septembrie 2022 și va fi lansată în primăvara anului 2023.

 

Mitsubishi Motors Europe confirmă astăzi opțiunile de propulsie pentru noua generație ASX.

Dezvoltată special pentru piața europeană, gama largă a opțiunilor de grup motopropulsor se potrivește nevoilor variate ale șoferilor urbani europeni de SUV-uri:  de la emisii scăzute și economie de combustibil, până la performanță.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motorul de intrare in gama este un motor inovator de 1,0 litri turbo pe benzină, care va fi disponibil cu o transmisie manuală cu 6 trepte.

 

Pentru acei clienți care au nevoie de performanțe mai bune, este disponibilă o unitate turbo cu injecție directă de 1,3 litri cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau o cutie automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (7DCT).

 

Noua generație ASX va fi primul model Mitsubishi care va fi lansat în Europa cu un grup motopropulsor complet hibrid (HEV): combinând un motor pe benzină de 1,6 litri cu două motoare electrice și o cutie de viteze automată, multimodală.

 

În vârful gamei va fi versiunea Plug-in Hybrid (PHEV), cu un motor pe benzină de 1,6 litri asociat cu două motoare electrice și o baterie de 10,5 kWh. Unic pentru Alianță în segmentul B-SUV, noul Mitsubishi ASX continua astfel povestea de succes “SUV x PHEV” a modelelor deja consacrate Outlander PHEV și Eclipse Cross PHEV.

 

Toate sistemele de propulsie vor fi disponibile încă de la lansare în primăvara anului 2023, gama poate varia însa în funcție de piață.

 

1.0L MPI-T: motor termic pe benzină cu injecție multi-point cu turbocompresor cu 3 cilindri:

o Transmisie manuală cu 6 trepte. Putere: 91 CP. CO2: 132-136g/km.

1.3L DI-T: motor termic pe benzină cu injecție directă cu turbocompresor cu 4 cilindri:

o Transmisie manuală cu 6 trepte: Putere: 140 CP. CO2: 130-134g/km.

o Transmisie cu dublu ambreiaj cu 7 trepte (7DCT): Putere: 158 CP. CO2: 131-137g/km.

1,6 L Hybrid (HEV): motor termic pe benzină de 1,6 litri cu două motoare electrice și o baterie de 1,3 kWh cuplată la o cutie de viteze automată, multimodală. Putere (motor): 145 CP. CO2: 107-113g/km.

1.6L Plug-in Hybrid (PHEV): două motoare electrice și o baterie de 10,5kW/h, cuplate la un motor termic pe benzină de 1,6 litri și o cutie de viteze automată, multimodală.

Putere (motor): 160 CP. CO2: 30-31g/km.

 

NOTĂ: Puterile și valorile CO2 sunt măsurate conform WLTP, sunt orientative și fac obiectul omologării.

 

Noul ASX se va baza pe platforma CMF-B, dezvoltată în cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi și va fi fabricat la uzina Renault din Valladollid, Spania.

 

Frank Krol, Președinte și CEO Mitsubishi Motors Europe:

„Noua generație ASX este un produs extrem de competitiv, cu o gamă largă de sisteme de propulsie extrem de competitive. Cerințele clienților din segmentul european BSUV sunt de obicei foarte diverse, așa că este important ca oferta noastră de produse să fie la fel de diversificată pentru a satisface nevoile clienților. Cu un SUV versatil și o gamă care include cele mai recente sisteme de propulsie pe benzină, hibride și plug-in hibride, suntem încrezători că noul ASX se va ridica la nivelul așteptărilor.”